FOLLOWERS

Jawab Tag Dari Bikash

Salam untuk semua....

Tak tahu berapa banyak dah aku terhutang tag. Entah kenapa aku malas sangat nak menjawab tag. Entah kenapa juga aku jadi 'ter' rajin hari ni nak menjawab tag dari Bikash....Mungkin ia sangat senang kot.. Mungkin juga aku nak bagi tahu peel aku yang sebenarnya..



...10 Facts About Me...

1) Gila membaca..tersangat gila sebenarnya..apa saja yang ada kat depan mata termasuklah surat khabar lama pembungkus nasi lemak.

2) Cepat naik angin kalau ada yang mencabar atau kurang ajar...

3) Pendiam.. langsung tak 'mesra alam' kalau bukan dengan orang yang tidak sekepala.

4) Suka memendam...apa yang terasa sakit tu, telan sendiri setakat mampu.

5) Suka memerhati tingkah laku orang.

6) Tak suka campur hal orang..sebab tu ramai yang cakap aku sombong(kurang asam betul siapa yang cakap tu)

7) Kalau berjalan mesti menunduk..mungkin malas nak sedekah senyum.. kalau selisih aku tak tegur tu, jangan cakap aku sombong pulak. Tolonglah tegur kalau kenal.

8) Kalau memandu, kalah pelesit.. dah tu tak suka pakai tali pinggang keledar..rasa macam tercekik aje...kalau yang membaca ni seorang polis trafik, tolong jangan tahan aku..hahaha..

9) Pendengar dan penasihat yang baik...tetapi kekadang aku sendiri macam orang 'sengal'.... (nak nasihat orang konon)

10) Kalau marah, mulut aku jadi jahat dan hati terus jadi kering...sabarlah wahai hati kerana..Harta yang paling bernilai ialah SABAR. Bahasa yang paling manis ialah SENYUM. Teman yang paling baik ialah AMAL.




No comments: