FOLLOWERS

Award Lagi...


Ini award dari KAK SARNIA, seorang kakak yang boleh berkongsi banyak perkara....

Katanya.....

1. copy award di atas dan letak di blog anda;
.: Dah letak da:.

2. nyatakan 5 fakta ttg pemberi award ini;

i. Dia yang aku kenali melalui dunia penulisan dan menjadi ngam dalam masa yang cukup singkat...
ii. Dia seorang pendengar yang baik, yang suka mendengar mulut kepoh aku bercerita...hehehe..
iv. Dia juga suka bercerita dan kami boleh bercerita apa saja mengenai dunia penulisan...
v. Dia bersuara lunak merdu dan lembut bila berbicara...


3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya;
- suka mengusik
- suka termenung
- suka memerhati
- suka menulis
- suka ketawa
- suka mendengar
- suka membaca
- suka berceloteh
- suka warna merah
- suka marah..hehehe..

4. anda perlu memilih 10 penerima seterusnya dan describe ttg mereka ;
- KATRINA ANIS seorang 'adik' yang hatinya terasa dekat di hatiku...
- FATIN NABILA Seorang adik yang cukup aku kagumi dengan kesungguhannya dalam penulisan..
- POKCIK Seorang tua yang tak berapa tua yang tinggal di sebuah pondok usang...isk! isk!..kesiannyer...
- KAK MEEN ZULAIKHA seorang kakak yang juga boleh berkongsi banyak perkara...
- BIKASH NUR IDRIS seorang yang berpangkat adik, yang cepat mesra walau hanya pertama kali berjumpa..
- ALEYA ANEESA Seorang yang berpangkat adik yang juga aku kagumi kejayaannya dalam bidang penulisan
-MURNI AQILA, seorang yang suka ketawa dan aku suka mendengar ketawanya

# Cukuplah, tak tau nak bagi kat siapa lagi..hehehe

No comments: