FOLLOWERS

Bosan....

Alkisahnya aku sangat bosan hari ni. Sejak dua menjak ni aku dijangkiti wabak 3M (malas, mengantuk, merapu). Disebabkan malas dan mengantuk, aku buat kerja merapu..hahaha..


Ni gambar pemandangan dari koridor rumah aku. Mak aku cakap rumah aku macam penjara kat atas awan...terkurung dan sunyi..hahaha...




Ini pula pemandangan sebelah kiri, boleh nampak Jaya Jusco. Nak tahu..dah lebih tiga tahun tinggal di sini, boleh dikira dengan jari berapa kali aku melangkah masuk ke situ.




Ni pula rak buku kat rumah aku. Masa Fatin Nabila datang rumah hari tu, dia terperanjat tengok 'bekalan' buku aku, ada lagi dua lapis kat belakang tu. Nak tahu...aku terperanjat tengok dia terperanjat begitu...hahaha.. aku ingat semua penulis gila membaca macam aku, rupanya tidak. Nak tahu lagi..semua buku tu aku dah baca dan boleh cerita satu persatu jalan critanya.




Ini aktiviti di hujung minggu, bawa anak-anak mandi kolam. Aktiviti ni bermula sejak aku dijangkiti wabak 3M tu. Sebelum ni, aku sering tak cukup masa sebab 24 jam asyik mengadap laptop. Selama lebih 3 tahun duduk di sini, boleh dikira dengan jari berapa kali aku masuk ke dalam kolam tersebut.




Ini anak aku yang pertama tu, kalau dapat air macam anak duyung. Dia berupaya mengapung diri walau pun badan agak berisi. Berlagak nak mandi kat kolam orang dewasa.




Ni pula si kecil yang penakut tu. Nama aje mandi kolam tapi sebenarnya dia hanya berani duduk di tangga dan tepi2 kolam saja.

No comments: