FOLLOWERS

Pertemuan Yang Manis


Semalam, buat pertama kalinya aku bertemu Katrina Anis. Untuk pengetahuan semua, Katrina Anis itu memang benar-benar wujud termasuklah Razak Ashraf dan kisah yang aku garapkan tentang mereka adalah sebuah kisah yang benar-benar berlaku.

Selama 'bertemunya' di alam maya, dia sangat mesra dan manja. Sifatnya itu ditambah pula dengan otak yang sedikit 'gila-gila' macam aku jugak yang membuatkan kami 'ngam' bersama dalam masa yang cukup singkat.

Sepanjang pertemuan di alam sebenar, aku cuba halusi karektornya. Dia hanya nampak biasa-biasa untuk sesiapa yang tidak betul-betul mengenalinya tetapi, dia sebenarnya punya daya penarik yang tersendiri. Bak kata Razak Ashraf,"Apa yang orang lain tak nampak pada dia, itulah yang saya nampak. dia memikat dalam kategorinya yang tersendiri, sifat kewanitaannya, kelembutannya, cara dia bercakap, manja tetapi tegas."

Mmmmm...betul cakap Razak Ashraf kerana itulah juga yang aku nampak yang ada pada dia. Kerana kelembutan itu adalah kecantikan abtrak yang tiada batasan, maka dia kelihatan cantik dengan kelembutan itu. Dia memang pandai mengambil hati dan pandai memujuk tetapi apabila merajuk, keras kepalanya sukar untuk dilembutkan....




2 comments:

Mersik said...

Wahh.. kim salam kat dia yer.. hik hik senang2 leh aa lepak2 sambil ngeteh2.. hu huu

Anonymous said...

nak tanya sikit....novel ape yang ada watak anis katrina dan razak asyraf ini..boleh saya tau..macam menarik je...temikasih