FOLLOWERS

Semalam dan Hari Ini

Semalam, bangun pagi aku dengan rajinnya menyiram pokok2 bunga yang dah hampir kekeringan:23:. Pagi buta aku ajak hubby pergi Mines Shopping Fair jalan-jalan berdua :01:sebab anak-anak ke sekolah. Tujuan sebenarnya nak beli mini laptop yang dah lama aku idamkan :23:.

Hari ni hari jadi hubby. Jahatnya aku, pagi-pagi aku tak wish dia happy birtday tapi aku cakap "Hari ni birthday awak...dah kira tua satu tahun..hahahaha". Dah tengahari baru aku hantar sms happy birtday kat dia.
HAPPY BIR
THDAY HUBBY. :30:


Hari ni juga aku telah berjaya melakukan sesuatu yang telah sekian lama aku mencubanya:05: . Akhirnya, dengan menggunakan laptop baru, aku telah berjaya men'download' dan mencedok emoticon untuk N3....:31:.
Terima kasih buat adik yang bernama Katrina kerana mengajar kakak yang tak berapa pandai ni..hehehe.... dan terima kasih juga buat Cik Amoi RojakStory di mana aku telah mencedok emoticon ni....

No comments: