FOLLOWERS

Kenangan di PICC - ESQ Angkatan 34

Dari kiri : Hezzy Azra, Kak Eka Fahara, Lily Suriani, aku dan Kak Meen Zulaikha.

Dari kiri : Aku, Kak Meen, Kak Eka, Kak Haiza Najwa, Bos Alaf(Encik Nordin), Bonda(Iliani Maysara), Hezzy Azra dan yang terbongkok tu Lily Suriani.

Inilah geng kami yang selalu kecoh tak kira tempat...dari kiri : Bonda, Kak Meen, Kak Eka, aku, Lily dan Hezzy...Kak Haiza tercicir entah ke mana.



Pengalaman selama 3 hari di PICC cukup manis untuk dilupakan begitu saja. Jujur dari hati, jika diminta untuk pergi dengan duit poket sendiri, rasanya tidak mungkin kerana kosnya mencecah ribuan ringgit tetapi Karangkraf dan Alaf21 telah membuka jalan mudah untuk aku...terima kasih yang tak terhingga buat mereka yang terlibat.

Tiga hari di dalam dewan itu, tiga hari aku menangis. Rasanya, sudah terlalu lama aku tidak menangis begitu, sebuah tangisan dari hati yang amat dalam. Banyak yang aku belajar dan aku ingin berkongsi segalanya dengan semua orang.

* Bagaimana untuk mendidik diri kita agar sentiasa melakukan yang betul(jujur)?

Bersambung...

No comments: