FOLLOWERS

Cuti..Cuti...Cuti...

Sekolah mula cuti, aku pun cuti sama... yehaaa!!! Hari ni, awal pagi lagi kami dah keluar dari kesibukan kota KL. Sampai Kemamam lebih kurang pukul 12.00 tgh, terus check ini hotel kat pekan tu.


Baru check in, duduk kejap hilangkan penat


Cuaca di sini redup aje. Kejap hujan dan kejap berhenti. Oleh yang demikian, kami lepak aje kat hotel untuk hilangkan penat.



Hubby tengah tengok internet & yang besar tu tengah main PS2


Esok kami akan bergerak ke Kuala Trengganu. Janji dengan Fatin Nabila, nak jumpa dia di sana. Insyaalah, kalau tak ada aral melintang, kami akan bertemu buat pertama kalinya di bumi kelahiran dia. Selalunya hanya bersms dan chating saja, tak sabar nak bersua muka.


2 comments:

crystal said...

salam, seronoknya akak dapat cuti. apatah lagi dapat meluangkan masa dengan anak2. yea. keep a good rest and bila balik nanti hope idea datang mencurah-curah utk manuskrip novel baru plak. k.

kalaulah saya dapat cuti macam cuti sekolah kan seronok....

HANI FAZUHA said...

Crustal... cuti ni dah ditempah sebulan yang lepas. Kalau tidak, mmg tak dapat.