FOLLOWERS

Orang-Orang Yang Sering Buat Aku Ketawa Dan Tersenyum Sepanjang Hari


Anak-anak..... yang keletahnya kekadang boleh buat aku naik semput dan celoteh yang keluar dari bibir monggelnya buat aku ketawa sendirian.


Hubby... yang suka sangat menyakat aku dan juga 'membebelkan' aku yang semakin malas semenjak dua menjak ni(maaf,hanya blh nampak belakang sbb dia tak suka aku letak gambarnya dalam blog ni)... thank you hubby sebab banyak membantu dalam menguruskan anak-anak dan kerja rumah.


Katrina Anis... seorang peminat novel yang aku kenali secara tidak sengaja, yang suka sangat berkongsi rasa hatinya yang kekadang aku rasa pelik (hanya kami berdua saja yang tahu kepelikannya)...Thank you dik, sebab beri akak banyak tips untuk menulis.


Rakan-rakan pejabat.... yang suka mengenakan aku dengan lawak antarabangsa yang terkadang buat aku ketawa tanpa henti...Terima kasih teman...

No comments: