FOLLOWERS

Marimar




Ramai yang email tanya aku tentang cerita ni. Yap! aku memang ada DVD ni dan dengan bangganya aku nak cakap bahawa aku memang dah tengok cerita ni...hahaha

Sedih, geram, sakit hati dan suspen. Cukup segala rasa tatkala menonton cerita ni. Semuanya ada 155 episod.


DVD set ni ada dua box dalam satu sarung. Semuanya ada 15 keping dan jangan tak tahu, sekeping DVD tu makan masa 4 jam. Fuh! aku tonton ceritanya lepas balik kerja sampai pukul 3-4 pagi setiap hari selama 2 minggu. Kekadang kalau hari tak kerja, aku langsung tak tidur malam semata-mata duk tonton cerita ni. Betapalah sangat terujanya....

Dan pada sesiapa yang nak tahu mana aku beli DVD set ni, aku order terus dari Philipine melalui e-bay. Waktu tu masa cerita Dysebel tengah tayang kat TV. Harganya hampir RM 300 ringgit.

Maaf pada sesiapa yang minta nak pinjam sebab aku memang tak bagi. Usahkan orang lain, adik aku sendiri minta nak tengok pun aku tak bagi(kedekut sungguh!). Pada sesiapa yang minta aku 'burn' dan jual pada mereka pula, maaf juga sebab DVD ni bukan DVD biasa, ia DVD double layer yang tak boleh di copy menggunakan computer atau laptop biasa. Aku memang tak ada alat special tu untuk copy DVD jenis yang macam ni...Maaf sekali lagi.

4 comments:

ayang007 said...

salam kak... best X ending citer nie???

Hani Fazuha said...

salam kembali ayang007... memang best giler ar... dah dekat nak last tu sedih n suspen... kesian pun ada gak... berbaloi beli...

zIeLa said...

camna nak order??harga brapa??

Fatihah said...

assalamualaikum kak,kenapa dvd marimar itu mahal sangat?