FOLLOWERS

Cenderahati....

Pada sesiapa yang belum tahu tentang karnival karangkraf tu, aku nak war-warkan di sini.

Karnival tu akan bermula pada 28-30 Jan 2011 ni dan insyaalah aku akan berada di sana pada petang 29hb(sabtu) dari pukul 2-6 ptg.

Istimewa untuk anda yang sudi membeli HSC di sana nanti, ada cenderahati yang tak seberapa khas untuk anda.*Siapa cepat dia dapat*

Penanda buku yang aku reka dan buat sendiri. Walau tak cantik tapi bolehlah menanda buku yang anda baca.

Pen atau sarung pen yang dikait dari manik. Ini aku beli masa pegi Sarawak hari tu.


Jumpa di sana nanti, Insyaalah....


9 comments:

DLa said...

boss..make sure aku dapat gak k.. klu x sempat.. aku suh ko wat kat citu gak..(paksarela punya lah)hahah..

Hani Fazuha said...

DLa.. ko igt senang ke nak buat benda alah tu... jgn bimbang, mesti ada utk ko punya...

aimie_afifah said...

Haniiiiiiiii...sungguh la aku sedey...dah sah2 aku x dpt ...kang aku jauh d pulau......

DLa...ko sungguh la kijam.....ko dh abis p htr HSC kat umah org yg order tuh?

DLa said...

aimie...mana der ku kijam..yg kijam tu boss aku derrr..
ada ka suh aku g anta jalan kaki..
ishh..ishh..ishhh sgguh la kijam.smp nek kejang kaki ku ini...hahaha..
ampon boss...simpan tetap simpan ekk..hihihi..

ms.n said...

simpan smpi Sabtu taw...

Hani Fazuha said...

ms.n... akak mmg pegi sabtu ptg

aimie_afifah said...

Hani...aku pun maw juga..huhuhu...
maner aci simpan tuk DLa jer.....

Hani Fazuha said...

aimie.. nnti ar aku antar naik kargo...jgn kecoh2

aimie_afifah said...

uhukssss...TQ hani..
sayang ko...ahakssssss