FOLLOWERS

Birthday Qaisara - Norhayati Brahim

Dalam kesibukan yang semakin menghambat, aku sempat memenuhi undangan majlis hari jadi anak Kak Yati (NB KARA) - Qaisara yang cumel tu...alahai, kalaulah aku ada anak perempuan se comel tu.....

Terima kasih buat Kak Yati dan Kak Su yang menjemput, siap bersms bagai dan terima kasih yang tak terhingga untuk hadiah yang diberi... tak pernah dibuat dek orang, kita pergi majlis harijadi tapi kita yang dapat hadiah...hehehe..

Kata Kak Yati, semuanya ada 11 orang yang sambut hari jadi pada buan januari termasuklah anak pertama aku dan kesemuanya mendapat hadiah... terima kasih sekali lagi...


Beberapa orang birthday girls and birthday boy yang sambut hari jadi dalam bulan januari ( aku saja jer menyelit sebab nak ambil gambar)


Teta(Qaisara) tengah potong kek..Lilin pula tiup ramai2


Sempat bergambar bersama tuan rumah (Kak Yati) yang sangat humble orangnya.

Ni pula kak nOOr yang tak pernah aku tak jumpa dia pada setiap kali majlis berkaitan novel.... dia sempat pesan suruh aku tunggu dia datang pada Karnival karangkraf nanti dan sempat lagi dia gurau2 kata nak bawa sepanduk tulis nama aku menyatakan sokongannya..... gelak besar aku..

No comments: