FOLLOWERS

Kena Tagged Lagi.....

Bila tengok tagged dari Bikash yang panjangnya berela-ela ni, rasa macam nak tercekik. Soalan apa ni? Siapa yang mulakan ni?

Starting time:6.30pagi
Name : ZZ
Sisters : 1
Brothers : 4
Shoe size : sama saiz nga kaki mak aku dan juga kaki adik aku( cuba teka)
Height : Kalau pakai kasut tinggi tu, kasut aje yang nampak tinggi tapi aku tak juga tinggi-tinggi..huhuhu...
Where do you live : Putra Permai
Have you ever been on a plane : Ya
Swam in the ocean : Tak pandai berenang, takut mati tak bernisan.
Fallen asleep at school : Ya, tersedar bila pemadam papan hijau melantum atas meja...hikhikhik..malu tak terkata.
Broken someone’s heart : Entah! sebab tak nampak. Kalau pecahkan pinggang mangkuk tu selalulah.
Fell off your chair : Kerusi jatuh atas kaki tu adalah dua tiga kali. Sakit beb!
Sat by the phone all night waiting for someone to call : Siapa nak call malam-malam buta? Tidur lagi baik.
Saved e-mails : Yang penting aje
What is your room like : Tak ada perkataan untuk menggambarkannya.
What’s right beside you: Selimut & bantal
What is the last thing you ate : Biskut raya yang dah tinggal saki baki.
Ever had...Chicken pox : Masa kecik-kecik dulu.
Sore throat : Kekadang
Stitches : Tak pernah
Do you believe in love at first sight : 'Apa ada pada satu perkataan cinta selain dari huruf-huruf yang diciptakan manusia?'...hahaha..jauh betul melencong. Sebenarnya, ayat tu adalah tagline utk novel yg akan datang, itupun kalau diterima penerbit.
Like picnics : Suka, tapi mesti tempat yang terlindung dari matahari.
Who was/were... The last person you danced with : Diri sendiri(dalam toilet)
Last made you smile : Pagi tadi, anak aku cakap kereta aku bau macam hotdog. Tetiba aje dia rasa macam nak makan hotdog pepagi buta.
You last yelled at : Dah terlambat nak masuk kerja. Kena buka pintu pulak tu. Semua orang dah berkumpul depan pintu sebab tunggu aku sorang...
Today did you...Talk to someone you like : Hubby...dia kata aku tak sayang dia sebab asyik dia aje yang call aku tanya khabar,dah makan ke belum. Harapkan aku, sayang kredit nak buat call....
Kissed anyone : Private & Confidential
Get sick : Macam-macam sakit. Sakit kaki, sakit kepala dan paling kerap, sakit hati.
Talk to an ex : ex apa?
Miss someone : Arwah ayah... .
Who do you really hate: Tak baik benci-benci orang. 'Jangan Ada Benci'
Do you like your hand-writing : Kalau tulis ayat jiwang-jiwang tu, sukalaaa...tapi, yang suka tu cuma ayatnya aje...huhuhu...tulisan tangan kekadang diri sendiri pun tak tahu nak baca, buruk benar rupanya, kalah tulisan doktor.
Are your toe nails painted : Tak pernah
Whose bed other than yours would you rather sleep in : Tilam display yang cantik sangat kat sebelah office tu. Shoknya kalau dapat baring-baring kat situ time lepas makan tengahari(Perut kenyang, ngantuk giler)
What color shirt are you wearing now : Black
Are you a friendly person : Tengok waktu.
Do you have any pets : Tak ada.
Do you sleep with the TV on : Selalu..sebab orang lain yang tengok TV tu, bukan aku...
What are you doing right now : Membebel
Can you handle the truth : Tengok situasi
Are you closer to your mother or father : Rapat dengan sesiapa yang menyayangi dan disayangi.
Do you eat healthy : Makan aje apa yang ada.
Do you still have pictures of you & your ex : Ex apa? Semua ex aku ada.
If you’re having a bad day, who are you most likely to go to : Tak suka cari orang sebab kekadang orang tak suka nak dengar cerita sedih kita. Cari laptop, taip & delete then taip lagi pastu delete lagi...kerja gila tapi memang berkesan.
Are you loud or quiet most of the time : Bising bila rasa nak bising, diam bila malas nak bising.
Are you confident : Always Private & Confidential. Boleh tak jawab cam gitu sebab bila aku terima surat aje mesti ada cop P & C kat hujung paling atas surat tu....
5 things I was doing 10 years ago
1) Baru belajar nak jadi 'manusia'
2) Memikirkan apa akan jadi 10 tahun akan datang( hari ni la maksudnya tu)
3) Baru belajar nak jadi pekerja berhemah
4) Baru belajar nak jadi anak yang baik
5) Memikirkan apa aku nak jadi 20 tahun akan datang

5 things I would do if I were a billionaire
1) Bantu diri sendiri
2) Bantu keluarga
3) Bantu kekawan
4) Bantu Negara
5) Bantu yang memerlukan

5 of my bad habits
1) Susah nak berhenti kalau mula membebel
2) Susah betul nak senyum kalau tak ada mood
3) Susah nak percaya kalau dah pernah tertipu
4) Susah nak memaafkan orang yang sengaja melakukan sesuatu untuk menyakitkan hati
5) Susah nak meluahkan takut menyakitkan hati orang

5 places I've lived/living
1) Kampung Bendang Ikan
2) Kampug Joh
3) Taman Impian Ehsan
4) Taman Sungai Besi
5) Putra Permai

Tu je yang mampu aku jawab, maaflah kalau jawapan tak menepati soalan.....

Aku malas nak tagged ramai-ramai, dua orang cukup.
1. Meen Zulaikha
2. Fatin Nabila

No comments: