FOLLOWERS

PUTRAfm - Edisi ke 2

Tengah menunggu di luar Konti Putrafm sebelum ke udara


Bersama DJ Ed sejurus selepas ke udara


Sewaktu dibawa memasuki Konti Putrafm oleh DJ Edriana atau Ed, debar di hati tetap ada walaupun tidak sehebat debaran ketika melangkah ke Studio WW Astro Awani hari tu. Mungkin kali ni, aku telah berjaya mengajar hatiku agar sentiasa bertenang dalam menghadapi apa jua yang mendatang kerana apabila melibatkan diri dalam bidang ini, aku harus bersedia untuk menghadapi pelbagai cabaran terutamanya kritikan.
Sebelum ke udara, aku berpeluang beramah mesra dengan Ed dan juga pembantunya, Su. Dengan itu, aku tidak merasa kekok untuk bercerita apabila ke udara. Mula-mula tu terfikir juga, masa satu jam terlalu panjang tetapi pada hari tersebut, rasa macam tak cukup pulak satu jam tu. Maklum saja, dari cerita buku MB meleret-leret kepada cerita zaman dulu-dulu di mana aku juga pernah menjadi penghuni kampus tersebut selama tiga tahun...huhuhu...kalau bercerita nakalnya zaman bergelar siswi dulu, memang satu hari pun tak cukup.
Apa pun, satu jam tu memang kenangan terindah dalam hidupku. Terima kasih yang tak terhingga untuk semua yang terlibat kerana membuka jalan untuk aku merasai apa yang tidak pernah aku impikan sebelum ini.

No comments: