FOLLOWERS

Pest Buku PWTC part 2

Sempat bergambar kenangan dengan salah seorang penggemar novel



Maaf sebab mengambil masa yang lama untuk posting peristiwa di PWTC hari tu. Entah kenapa semenjak dua menjak ni terasa macam tak cukup masa. Adakah masa yang semakin pendek atau aku yang tak pandai menghargai masa?
Mulanya, bila tengok nama-nama yang berganding dengan aku ke pesta tu, rasa macam kecut perut. Apa tak nya, semuanya nama-nama besar dalam bidang penulisan walaupun orangnya kecil-kecil. Aku ni pula, orang yang baru nak belajar merangkak. Tapi, bila berada bersama mereka, perasaan itu terus hilang sebab mereka ni memang peramah dan aku yang terlebih peramah ni memanglah sesuaiiii....
Pada mulanya ingat tak ada orang kenal tapi ada juga penggemar novel yang menegur dan minta bergambar. Pesta tu taklah berapa meriah sebab booth pun tak banyak macam Pesta Antarabangsa tetapi untuk ‘orang baru’ seperti aku ni, ianya cukup bermakna. Walaupun pengunjung nampak tak ramai tetapi gerai Alaf 21 tetap diserbu peminat-peminat novel sampai bersesak-sesak dan terlangggar-langgar kerusi yang aku duduk.
Untuk sesiapa yang terlibat hari tu, terutama sekali Kak Wan, Kak Meen, Damya, Leez, Fira dan sesiapa yang tidak tersebut namanya di sini, terima kasih...terima kasih ... terima kasih, hanya itu yang mampu aku ucapkan.....







No comments: