FOLLOWERS

Majlis kahwin


Sepanjang hujung bulan Feb dan awal mac 2011 ini, aku tersangatlah sibuk dengan pelbagai aktiviti. Salah satunya ialah majlis perkahwinan adik aku yang last sekali.

Lebih membuatkan aku sibuk apabila majlis di rumah perempuan dibuat di KL dan rumah aku menjadi port untuk family berkumpul. Penuh la satu rumah dengan adik beradik dan ipar duai.

26 Feb 2011(Malam) - Majlis akad nikah di rumah perempuan

Bergambar selepas majlis akad nikah

27 Feb 2011(tghari) - Berarak ke rumah perempuan untuk majlis persandingan. Tema : Merah

Tiga adik aku. Yang tengah tu bawah dari aku, lepas tu yang perempuan dan last sekali yang kahwin tu.
Hubby dengan anak buah - teringin nak dapat anak perempuan tapi tak dapat, anak buah jadi anak angkat. Namanya Aleya Antasya tapi digelar duyung krn ibunya suka tengok cerita Dysebel masa mengandung.

Bergambar selepas majlis bersanding di rumah pihak perempuan.

Pelamin di pihak perempuan - Tema : Merah putih

Persalinan kedua - Semua persalinan adalah sponsored by D'Ina Pengantin(adik perempuan aku punya Butik.)

Make-up juga sponsored - Mak Andam yg kuat membebel.


Mak Andam yang keletihan, tertidur sementara menunggu juru kamera ambil gambar pengantin.

05 Mac 2011 - Pihak perempuan bertandang ke rumah kami(majlis menyambut menantu)

Pun ada pelamin juga - sebabnya, semua sponsored by D'Ina Pengantin.

Tema : Purple - Kami adik beradik dan ipar duai pakai baju serupa, sponsored juga.

Bergambar lagi - Sesi bergambar selepas majlis

Pengantin lama pun sibuk nak bergambar juga...hahaha