FOLLOWERS

MAHA 2010

Hari ni aku cuti. Pepagi buta lepas sarapan, bawa anak2 pergi MAHA 2010. Dekat jer, tak sampai 10 minit bawa kereta dari rumah.

Belum pukul 10 pagi, kereta dah beratur nak masuk parking. Ramainya orang ya Rabbi...

Tengoklah panjangnya Q nak naik bas. (ada disediakan bas & tren)

Tengoklah ramainya manusia

Pintu masuk jer, nampak buah nangka gergasi... Besar giler

Bahagian perikanan. Cantik sungguh Arowana tu, regenya pun cantik jugak


Dunia Lintah, binatang yang paling aku geli

Tengok gambar pun aku dah geli tahap cipan



Masa nak balik. Orang dah makin ramai. Sib baik aku pagi2 dah sampai. Dari pukul 10 pagi hingga pukul 2 petang, tak habis lagi jalan ke semua tempat. Sempat borong macam-macam makanan. Kalau sempat, rasa nak pergi lagi


2 comments:

Mersik said...

Ada dapat idea utk menulis tak? kekekekek

Hani Fazuha said...

Pokcik...klulah kmbing nga lembu tu blh bagi idea menulis, mmg ari2 saya ke sana duk melangut depan kandang kambing..hahaha..