FOLLOWERS

Menemuramah Penulis Novel

ahaha..kelakar jer bunyi tajuk tu tapi itulah tajuk email yang aku terima dari Izzati, pelajar Diploma Komunikasi Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS).

Mulanya terkejut gak tapi bila dijelaskan apakah tujuan mereka, aku bersetuju aje. Sebenarnya mereka ni ditugaskan untuk menemuramah personaliti bagi tugasan kumpulan utk subjek yg bertajuk Penulisan Rencana. So mereka memilih penulis novel, dan penulis tu kebetulannya ialah aku...terima kasihwink.

So, aku fikir apa salahnya menolong apatah lagi bila Izzati cakap dia memilih aku kerana dicadangkan oleh mamanya yang sudah membaca buku MB dan BK. Oh! mak dia pun minat baca novel..hahaha..

Mulanya aku ingatkan 1 atau 2 orang jer tapi rupanya berlima...mmmm.. gamat seketika suasana.

Semuanya nampak mcm tekun jer mendengar cerita aku. Yang betul2 depan aku tu la Izzati

Sempat bergambar beramai-ramai di depan poster Camel Active


Untuk semua adik2, maaf kalau sepanjang sesi tersebut sekiranya jawapan yang akak beri tidak memenuhi 'piawaian' yang adik2 perlukan...hehehe... akak pun bukannya tahu sangat, hanay boleh bercerita dari pengalaman yang tak seberapa.


peacepeacepeacepeacepeacepeacepeacepeacepeacepeacepeace

5 comments:

♥ Sayha ♥ said...

itu sy!..hee..tdg coklat...
waa..mmg khusyuk r dgr kak hani b'ckp..hee..
suke sgt tyme ni..hee..xkan lupe punyer..:)

Hani Fazuha said...

Oooo...yg tudung coklat yg cantik lawa tu erk....hehehe...

♥ Sayha ♥ said...

haha...
ade2 je akak ni..biase2 jela..hee.
akak g...cumelll..!!

Hani Fazuha said...

Sakinah...Btul la tu....:))

♥ Sayha ♥ said...

haha..yela kak..
thankx...
tp akak ttp cumel gak..hee