FOLLOWERS

Tak Pernah Jemu

Tak pernah jemu? Ya! aku tak pernah jemu untuk bercerita tentang Bebunga Kasih kerana ia merupakan sebuah bingkisan yang paling dekat di hatiku.
Memetik Komen yang dititipkan oleh tynn pada entry Top 5 - Bebunga Kasih :

********************************************

HI...tahniah...buku u yg terbaru tu memang vogue..he..he...actually i memang minat karya u...sudah 2 buku u kan...i dah baca kedua-duanya..memang ada peningkatan...paling best..BK....penuh dgn pelbagai rasa bila i baca....tahniah!!!!!!!U menulis dgn penuh kecintaan......

i rasa i suka dan jatuh cinta dgn watak si hero..zarif...seribu kebaikan dan kesabarannya....

dan cara pengolahan cerita....bahasa ..i tertarik dgn gaya u menulis cerita sehinggakan i terus membaca buku sehingga abis...tahniah sekali lagi!!!!!!!

December 22, 2009 8:06 AM

********************************************
'Menulis dengan penuh kecintaan'??? Benar...aku menulis dengan penuh kecintaan atau boleh juga disebut 'menulis dengan sepenuh hati dan seluruh rasa'

Aku pernah menangis ketika menulis BK. Aku juga pernah tersenyum gelihati dan paling banyak sekali sering timbul rasa geram. Tatkala rasa geram itu datang, keyboard la yg selalu jadi mangsa keadaan...

Aku juga pernah tersasul memanggil nama Dya pada orang yang bernama Ida. Bila difikirkan kembali, memang rasa kelakar. Nasib baiklah waktu tu suasana pejabat agak kecoh dan bunyinya seakan-akan sama, jadi tak perasan sangat. Cuma aku yang terasa malu sendiri. Betapa kuatnya pengaruh BK dalam kehidupan seharianku....dan aku berharap ia diterima oleh semua.....

No comments: