FOLLOWERS

Novel Bersiri..

Dua tiga hari lepas, ada rakan penulis mengkhabarkan bahawa BK telah dijadikan Novel Bersiri dalam sebuah majalah keluaran karangkraf tetapi dia tak pasti majalah apa. Terkejut gak la sebab aku memang jarang belek majalah.

Disebabkan terlampaulah banyak benda nak fikir, aku terlupa tentang hal tu dan hari ni tetiba aje jadi teringat kembali. So, aku cepat-cepat pergi kedai majalah dan belek-belek semua majalah karangkraf sampai kakak jurujual tu pandang-pandang aku malu.

Belek punya belek jumpa jugak kat dalam majalah SERI DEWI & KELUARGA dan aku terus saja beli..hahahah....sengihnampakgigi. Lepas tu aku ketawa sendiri. Nak tahu kenapa? Sebab aku tak pernah beli majalah ni. Selalu tu kalau beli majalah, aku suka beli Mingguan Wanita.

Menatap novel sendiri dalam bentuk yang berbeza, ada pelbagai rasa berbaur di hati. Tiba-tiba saja malah tersebut menjadi begitu bernilai di mata aku..hehehe..Tengoklah gambar yang aku tempekkan kat bawah ni.

Ini keluaran February 2010(siri 2) dan aku suka sangat dengan gambarnya. Nampak macam kena dengan ceritanya.


Buat semua yang bertanggungjawab dalam promosi ini, terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan terutamanya pihak Alaf dan juga Karangkraf. Terima kasih sekali lagi...

No comments: