FOLLOWERS

Astro Awani - part 2


Tengah berdebar tunggu slot ww


Bergambar kenangan bersama Dang Suria sejurus selepas program berakhir



Orang kuat ww Fizah, Dang dan Zura



Seawal pagi aku dah tiba di Studio Astro Awani. Pertama kali bersua muka dengan Dang Suria, rupanya dia lebih cantik dari apa yang aku tonton di kaca TV. Orangnya cukup peramah dan cepat mesra.
Sementara menunggu slot ww, rasa jantungku macam tak normal degupannya. Macam-macam jawapan prepare dalam kepala tapi bila tiba waktunya, soalan lain pula yang Dang tanya. Aduhhh.... tergagap-gagap aku nak menjawab. Rasa macam nak sembunyi bawah meja bila fikirkan berapa ramai orang yang tengah tengok.
Dang cakap cerita MB macam cerita hindustan, dah baca nak baca sampai habis, dah tahu nak tahu lagi. Paling aku tak terduga tu bila Dang tanya, kalau buat cerekarama agaknya siapa hero dan heroin pilihan? rasa macam nak tercekik aku nak menjawab. Aku memang dah lama tak tengok tv cerita melayu sbb tv kat rumah aku tu kalau bukan siaran sukan(hubby aku yang kontrol) mesti cerita kartun(anak aku pulak yang kontrol), yang tinggal untuk aku cuma laptop. Dalam tergagap-gagap aku bantai aje nama Rosyam Nor dan Fasha Sanda sebab cuma itu yang aku kenal. Minta ampun banyak-banyak Abang Rosyam dan Fasha, tak pasal-pasal nama awak jadi mangsa keadaan hehehe...Member aku cakap sib baik tak cakap Shah Rukh Khan dan Rani Mukharjee..hahaha.... tapi kalau nak cakap Anjelina jolie nga Brad Pitt mmg tak sesuai cerita jiwang macam niii...
10 minit tu memang sekejap tapi bila duduk depan kamera dalam studio tu untuk pertama kalinya seumur hidup apatah lagi bila siarannya terus menerus, rasa macam 1 jam pulak. Fuh!... lepas dah habis tu legaaaa..sangat-sangat. Satu pengalaman yang cukup manis dan amat bermakna buat aku yang masih terlalu baru dalam bidang penulisan ini. Syukur pada tuhan kerana memberi peluang padaku untuk merasa manisnya sebuah kehidupan.

No comments: