Fish

FOLLOWERS

Cover Hati Kala Cinta



Blurb..

Mereka rapat kerana berjiran tetapi rencah hidup mereka adalah pertengkaran. Kata Zhafran, Lya itu perempuan brutal yang sepatutnya menjadi lelaki tetapi tersalah dilahirkan sebagai perempuan. Kata Lya pula, Zhafran itu macam hitler, suka memaksa orang mengikut kata dia.

Kemunculan Nurin menarik perhatian Zhafran tetapi hati Lya pula tiba-tiba jadi penasaran. Entah sejak bila tetapi Lya tahu ada cinta di hatinya untuk Zhafran. Namun, ianya sudah terlewat kerana Zhafran telah pun memilih Nurin.

Saat yang sama, Hareez pula hadir dan kehadiran lelaki kacak berlagak sombong itu menambahkan penasaran di hati Lya. Kali pertama bertemu, yang ada di mata Hareez hanyalah kebencian.

Tetapi, apa akan jadi jika kebencian Hareez itu tiba-tiba bertukar menjadi sebaliknya? Apa pula yang akan berlaku bila Zhafran mula sedar dia sebenarnya menyintai Lya? Paling rumit, Lya harus memilih satu antara mereka dan perlu tinggal sebumbung di dalam sebuah keluarga.

Kadangkala, kuasa memilih bukan di tangan kita tetapi tidak semesti kita harus mati saat takdir menetapkan pilihannya.

‘Kalaulah aku punya berkeping-keping hati, akan kurelakan yang satu itu pergi mengikut Zhafran tanpa perlu kembali lagi’ - Lya


# Akan menemui anda November ini....

21 comments:

kira kekuri said...

wahhh x sabar nak beli n baca kak :D

Kopocinue coffee said...

harap ada jual kat kedai buku di kota kinabalu

shadah. said...

suke2!!!!
x sabar nk belinye.!

[AYUMI AFIQAH] said...

tahniah kak hani :)

[AYUMI AFIQAH] said...
This comment has been removed by the author.
DLa said...

boss..
cantekk sangatt cover dia...
jgn lupa aku nk satu..k
karang roger aku bank in kan pitihnya..
tp klu bleh ko roger sblm ujung mggu la
hjung minggu aku leh transfer..

Hanifazuha said...

DLa.. Okey..nnti aku roger..

Hanifazuha said...

Kira kekuri... Jgn lupa dptkannya bila kluar nnti

Kopocinue..klu xde boleh order direct

Shadah & Ayumi....thanks..

Hanifazuha said...

Ayumi.... Tolong emailkan akk address lagi sekali... Nnti buku tu dah ada kt tangan akk poskan...utk hadiah yg dijanjikan ari tu

ShikinSamsuddin said...

tak sabarnya.. all the best kak hani!

nursha said...

best nyerr novel nih..tadi pergi cari kat popular tapi tak de lagi..huhu..sedihnya..

nursha said...

best nyerr novel nih..tadi pergi cari kat popular tapi tak de lagi..huhu..sedihnya..

nursha said...

best nyerr novel nih..tadi pergi cari kat popular tapi tak de lagi..huhu..sedihnya..

nursha said...

best nyerr novel nih..tadi pergi cari kat popular tapi tak de lagi..huhu..sedihnya..

intan suraiya said...

Dah bacaa , memang best !! (Y)

Anonymous said...

arghhhh,baru baca separuh semalam...sweetnya zhafran,adooiii, ngah keje ni,tp terbayang2 hati kala cinta..parah ni:)

izrah zulkarnain said...

saya suke baca novel ni... :)

NiSa said...

Best sangat-sangat novel ni!!! dah lebih 5 kali kot baca, tapi tak bosan pon. :D Keep it up kak hani ^_^

Anonymous said...

Besss! Superb! Dh bpa kali repeat bc...x jemu weh...ni klu bt filem ke drama ke bes gak nih.

Anonymous said...

Note utk pnulis buku nih....err,ble x nt uol tulis novel yg ala2 'hati kala chenta' lg...okesss...terrrbaek!

ayu salina said...

jgn lupa tag akak bila dh kuar nanti yer hani