FOLLOWERS

Selamat Hari Raya 2011

Rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA dan memohon kemaafan dari semua kerana kita masih di bulan syawal.

Ramai yang bertanya kenapa blog dah bersawang. Musim puasa hinggalah raya, setiap tahun aku memang sibuk kerana kerja menuntut banyak pengorbanan masa dan tenaga di waktu orang ramai taksub membeli belah. Jadi, aku memang tak berkesempatan untuk update blog dan juga menulis.

Raya, memang setiap tahun aku balik kelantan yehaaa! dan raya tahun ni, aku buat kenduri kesyukuran kat rumah mak aku, potong lembu satu ekor. Oh! ramai yang tanya, dapat projek besar ke sampai potong lembu sekor? Alahai... apa nak jawab yer... rezeki Tuhan, kita kongsi ramai-ramai, yer tak?

Balik dari kampung, aku sibuk pula pergi open house..hikhikhik... Tahun ni, aku memang tak buat open house tapi kalau sesiapa yang nak datang rumah, bila-bila masa pun boleh, kata orang.. sentiasa open.

Paling mengujakan, aku pergi open house rumah Tun Dr. Mahathir. Tapi sayangnya, tak sempat nak salam dengan dia sebab Q panjang kalahkan keretapi ekpres. Cuma sempat 'tangkap' anak lelakinya, Dato' Mukhriz yang hansome lagi kacak tu...Ouh! sungguh teruja.


Tengoklah, orang ramai bersesak-sesak beratur tunggu giliran untuk naik van dari depan Mines Wonderland untuk ke rumah Tun. Tapi, aku masuk jer guna kereta terus park depan rumah dia. Kiranya, ala-ala VIP la walau takde pas VIP tu. Takpelah, sesekali berlagak jadi VVIP apa salahnya.

Ni pula, Q kat depan rumah dia untuk salam dengan dia yang duduk bawah khemah. Isk! tak kuasa aku nak beratur, baik masuk terus pergi makan jer.

Lepas makan, ternampak anak Dato' Mukhriz. Apa lagi, 'tangkap' dia untuk bergambar. Jangan jeles yer, sama2 hijau.... macam berjanji pulak.

Sempat bergambar masa nak balik. Masa ni la tiba-tiba nampak Dato' siti Nurhaliza kat sebelah lalu tapi tak sempat nak 'tangkap' dia untuk bergambar.




No comments: