FOLLOWERS

Cerita Hari Ini...

Yey! hari ni ada N3 baru tapi maaf yer... bukan HKC 17....hahaha(Saja jer gelak, jahat sungguh!)

Sebenarnya, hari ni aku dah habis tempoh meroyan sebab HKC telah sampai ke titik penamat. Jadi, bolehlah otak aku relaks untuk beberapa ketika.

Tapi, boleh ke aku hidup tanpa memikirkan tentang manuskrip untuk sehari? Rasanya tak boleh kot sebab sekarang ni pun aku dah terfikir nak buat cerita baru..yehaaa..

Sebenarnya, cerita baru tu aku tetiba dapat ilham dua minggu lepas masa tengah memandu balik dari kerja pukul 10.30 malam di highway yang agak gelap...nggeee (Bukan cerita hantu yer)

Cerita baru ni aku namakan sebagai CBM. Nanti aku ceritakan lebih lanjut apa itu CBM pada N3 akan datang.... tungguuuu..

3 comments:

aimie_afifah said...

hani...wahhhhhhhhhhhhh...
tahniah utk HKC....
aku tunggu jer bila publish nie..
ni aku order siap2 ngan ko nie...
aku nk ko TT jugak...
yeahaaaaaaaaaaa....
x sabar nk jumpe Lya dan zhaf yg hampir sengal tuh....
CBM????....
aku tunggu....:)

Hani Fazuha said...

aimi... terima kasih utk ucp tahniah tu tpi...bendanya xtau kat mana lagi, rasa kelaka pulak bila ko dah siap2 order..hahahha..

aimie_afifah said...

heheheh...aku tunggu je la...bila dh publish aku transfer duit kat ko nnt....malas aku nk tunggu kat bookshop..lambat sgt nnt...

CBM???hero dia bg nama Zuhairil eh...kihkihkih....