FOLLOWERS

Cerita tentang PBAKL 2010...

Salam semua....

Cerita tentang PBAKL 2010 sedang hangat diperkatakan sana-sini oleh peminat buku dan aku juga tidak ingin ketinggalan.

Dua hari (21 & 22 Mac 2010) bertugas di meja penulis, seronok tak terkata apatah lagi bila berkumpul sesama penulis yang selama ini hanya berhubung melalui alam maya.

Melihat manusia yang bersesak-sesak mencari buku yang diingini dan tidak kurang juga yang melepak sambil bersila di tepi-tepi dingding dewan, aku senyum sendiri.

Bertemu dan melayan peminat novel yang selama ini hanya kenal melalui alam maya merupakan saat yang paling manis untuk di kenang.

Aku tak sempat nak cerita panjang tapi tengoklah gambar kat bawah ni...


Bersama geng otai penulis novel


Bersama minah-minah purple yang dong2



Bersama Kak Ila(Ramlah rashid) yang chumel



Bersama Kak Sya yang femes di kalangan peminat novel



Bersama kak nOOr, peminat tegar novel-novel melayu (macam kembar)



Bersama Nora, salah seorang peminat novel yang kenal melalui alam maya dan first time jumpa



Bersama dua orang kakak2ku yang glamour kak Indah Hairani dan Kak Dyza



Juga salah seorang peminat novel yang aktif dalam FB - Tie Tinie (first time juga jumpa)


Buku yang aku dapat dari penulisnya..tapi ni sebelum BF lagi dah dapat (Saja nak menunjuk)



Ini yang aku dapat juga dari penulisnya Marwati atau Aleya Aneesa



Ini yang aku beli sebelum BF lagi...saja nak menunjuk juga



Ini juga aku beli sebelum BF... 2 dah abis baca (best!) dan 2 lagi belum



Ini yang aku beli masa BF..sume belum sempat baca lagi



Ini juga aku borong hari kedua masa BF tu...Dengan Sepenuh Hati da baca..Best!



Ini aku beli sebelum BF...3 3 pun da baca dan best! sangat

No comments: