FOLLOWERS

Tagged dari Kak Iris...

TAG - The face reveal -

Tag ni nampak macam lain sikit. Tak adalah susah sangat....

1.take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now
2.don't change your clothes, don't fix your hair..just take a picture
3.post that picture with NO editing
4.post this instruction with your picture
5.tag 10 people to do this.

Gambar ni diambil pada 01 Nov 08. Dan inilah yang paling baru.


Ini gambar terbaru aku dengan salah seorang blogger/peminat novel - Kak nOOr. Dia kata muka kami penuh macam bulan mengambang....Bukan bulan mengambang Kak nOOr tapi, pipi kita yang kembang...hikhikhik.

Aku nak tag dua orang aje...
1. Kak Durrah fatiha
2. Moon

3 comments:

iris ixora said...

salam hani dan kak nOOr..waaah manis gitu potretnya...saya pilih jadi bulan mengambang daripada bulan gerhana..heheheee...salam manis slalu

CrystalOrchid said...

syoknya gambar... sy plak dah lama tak bergambar. tak apalah bulan mengambang yang penting jangan kuncup dan layu. bunga mengembang elok di pandangan.

Rasha_rz said...

wah, samapikan salam sayang kak ila kat orang sebelah tu ya? kita sama2 berwajah bulan dik.usah gusar, bulan sering dikaitkan dgn yg cantik... hehehe.. jangan marah ha?