FOLLOWERS

Cerita Lama
















Sebenarnya cerita ni dah lama, cerita minggu lepas tapi tak sempat nak post kat sini. Sabtu lepas kami adakan majlis makan-makan/jamuan perpisahan untuk beberapa orang pekerja yang akan meninggalkan pejabat tu...uhuk....ikutkan hati sedih sangat sebab mereka banyak membantu aku.
Yang pakai tudung putih bunga hitam duduk sebelah kanan tu nama Lin, practical Student dari Politeknik. Last day hari tu....Thanks Lin sebab banyak bantu akak.
Yang pakai tudung hitam berdiri sebelah kiri tu, Nurul Shuhada - aku ambil dia kontrak 3 bulan utk ganti pembantu aku yang sedang cuti bersalin tapi belum sampai habis kontrak dia dah dapat kerja gov...tak aci..dapat gading bertuah, tanduk nak ditinggalkan.
Yang pakai tudung putih dan yang duduh kat tengah-tengah sedang control cun tu masih bertapa kat situ.
Dua orang lagi yang akan last day kerja kat situ pada July nanti, Nizam dan Vino tapi tak ada dalam gambar.
Untuk semua, moga kalian sentiasa mendapat yang terbaik sebagaimana yang diimpikan. Hadirnya kalian, menambahkan warna warni hidup aku. Jika ada tersilap kata dan terkasar bahasa, sepuluh jari aku susun untuk kemaafan. Mulut aku yang macam mak nenek ni susah sangat nak kontrol. Moga-moga di akhirat nanti kita tidak berhutang apa-apa antara satu sama lain..0-0.
Jangan menangis dulu, belum habis lagi...makanan yang terhidang tu semua aku yang masak sampai sakit-sakit badan dan ideal nak buat jamuan ni datang spontan dari kepala aku. P/s: cuma sirap suam tu Wani yang buat, idea dari Ana. First time minum sirap suam..ahaks...
subtitle utk gambar kedua : Yang pakai baju coklat tu duduk macam bos tengah tengok anak buah buat kerja. Lain kali suruh dia masak baru tahu..he..he..












No comments: