FOLLOWERS

Cuti....

Cuti sekolah, cuti kerja dan balik kampung tapi duduk kampung bukannya boleh rehat kerana balik ke sana di atas urusan bisnes keluarga...aduhhh..penatnya.

4 hari di kampung, macam pendek sangat. Tak sempat ke mana-mana. Lagi pun, jalan sesak teruk. Entah dari mana datangnya kereta,orang pun ramai betul. Agaknya, cuti sekolah aje orang mesti balik kampung. (Bukan raya jer ke orang balik kampung?)

Dari kampung, kami masuk ke Kuala Betis, kawasan penempatan orang asli. Dari situ, kami terus ke Cameron Highland dan singgah di sana.






Sepanjang jalan pulang, teringat pula kisah Fea dalam HSC. dah lama rasanya tak selongkar kisah hati Fea. Semalam, ada yang bertanya melalui FB 'Tak nak sambung kisah Arman ke?'

Mmmm.. susahnya nak jawab. Dalam kepala memang ada cuma jalan penyudahnya terasa sukar. Teringin juga melakar kisah hati seorang lelaki yang betul-betul kecewa apabila orang yang dia sayangi tiba-tiba berkahwin dengan sahabat baiknya sendiri.

Nantilah, kalau diberi ilham, insyaalah... Arman akan muncul kembali sebagai hero kerana asalnya cerita HSC tu, Arman ialah heronya tetapi telah ditukar di saat-saat akhirnya di atas sebab-sebab tertentu.

HKC? tunggulah.... bila ke versi cetak? aku sendiri tiada jawapannya kerana sekarang ini ia masih di tangan penerbit. Doakanlah moga prosesnya berjalan lancar...

No comments: