FOLLOWERS

Rumah TerbukaTun Dr. Mahathir...

Hari ni aku tak kerja. Bila hubby mengajak untuk ke rumah terbuka Tun Dr. Mahathir di Mines Resort, aku terus setuju tanpa berfikir panjang. Tak kiralah panas terik pun, aku nak pergi jugak.
:25:
Selalunya, lalu aje depan rumah dia yang terletak di dalam kawasan padang golf Mines Resort tu. Bukan semua orang boleh lalu ikut situ tapi sebab hubby aku ni kenal ramai orang kat dalam tu, maka kami boleh saja masuk ke situ.
:31:
Seperti hari ni, kami boleh terus masuk ke dalam sedangkan ramai orang hanya parking kereta kat luar dan tunggu tren di tengah panas terik untuk ke rumahnya.

Orang ramai tengah menunggu tren untuk masuk ke dalam kawasan rumah Tun


Pemandangan dari sebelah kanan rumah Tu Dr. Mahathir


Sempat bergambar di depan pintu rumah Tun sebelum menjamu selera


Orang ramai tengah beratur untuk bersalam dengan Tun dan isteri


Malas nak beratur, kami menjamu selera terlebih dulu


Sempat juga snap gambar Tun dan isteri ketika sedang bersalaman dengan orang ramai


Yang istimewanya, sempat juga bersalam dan bergambar kenangan dengan anak pertama Tun, Datin Paduka Marina Mahathir.

Masa sebelum makan tu, ada juga nampak Datuk Mukhriz tapi bila lepas makan, dah tak nampak dia. Tak sempatlah nak bergambar dengan dia. Pun begitu, memang tak rugi berkunjung ke situ. Macam-macam makanan ada, cuma perut aje yang terasa sendat sebab sebelum ke situ, kami dah pun makan nasi di rumah kawan hubby yang juga mengadakan rumah terbuka di Sungai Besi.






2 comments:

haiza najwa said...

yg kecik 2 mcm bley agak peminat dia queue daa bsar nnti..ha ha Salam Raya plg best honey star! Yg ber spek 2 msti bjak kan..Honey?

HANI FAZUHA said...

Kak Haiza... rindunya kat akak...
Yang kecik tu manje lebey kak, yg besar tu boleh tahan la pandainya tpi malas siket...